067 363 0277
067 258 4330

      Інтернет речей (Іnternet of Things – IoT) перетворює звичні для нас речі у нові пристрої, створюючи як розумні будинки, так і розумні міста. Ця концепція передбачає виконання пристроями певних дій без втручання людини. Таким чином, всі пристрої в будинках, автомобілях і т.д виконують обробку інформації, аналіз та обмін між собою, і залежно від результатів, приймають рішення і виконують певні дії.

       Про переваги, які дозволяє отримати сервіс INTERNET моніторингу роботи сонячної електростанції в нашій статті. Слід почати з того, що якщо вас цікавить як буде працювати або вже працює ваша сонячна електростанція, спершу необхідно встановити спеціалізовану програму від виробника інверторного обладнання. Більшістю світових виробників сонячних інверторів SMA, Fronius, ABB, SolarEdge, Kostal розроблені спеціалізовані он-лайн ресурси, які дозволяють швидко та просто проводити діагностику сонячної електростанції, здійснювати аналіз і порівняння даних в режимі реального часу та презентувати дані в зручному форматі. Ми виділи три найважливіших функції сервісу віддаленого моніторингу сонячних електростанцій.

  1. Наглядна візуалізація та оцінка поточних даних в режимі реального часу 

Спостереження за генерацією та доходом / Стеження за споживанням / Доступні звіти

Веб портал провідних виробників інверторів дозволяють швидко і просто проводити моніторинг вашої сонячної електростанції. Актуальні дані про системи доступні в будь-який момент часу.

В режимі реального часу ви можете отримувати інформацію про:

  1. Оцінка поточних даних (напруга, струм, продуктивність ….)
  2. Стан роботи системи- чи підключена вірно, чи виробіток знаходиться в межах норми
  3. В якому стані знаходяться перемикачі та з’єднання
  4. Чи є які-небудь пошкоджені деталі, що знаходяться в аварійному стані
  5. Скільки спожито електроенергії в вашому приватному господарстві або підприємстві ( за умови встановлення Smart лічильника)
  6. Яка кількість електрики генерується у зовнішню електричну мережу.

В залежності від потреби ви можете сформувати звіт за необхідний період, за всіма параметрами роботи сонячної системи. Така інформація стане для власника сонячної електростанції об’єктивним аргументом при проведенні розрахунків з Обленерго за спожиту та згенеровану енергію. Вищевказану інформацію можливо переглядати з будь-якого електронного пристрою з доступом до інтернет, будь то телефон, планшет або ноутбук.

  1. Аналіз та проактивний сервіс 

Порівняння продуктивності / Віддалене сервісне обслуговування

Для кожного зареєстрованого клієнта на відповідному WEB ресурсі створюється аккаунт – спеціалізований робочий кабінет. Правильні налаштування онлайн-кабінету дають змогу оцінити наскільки коректно працює станція, та дати для власника відповідь про ефективність інвестованих коштів. За умови виявлення системою відхилень від заданих параметри, власнику та адміністратору робочого кабінету надсилаються оперативні повідомлення про ті чи інші некоректні показники за допомогою електронної пошти, або SMS повідомлення.  Такий сервіс ідеально підійде тим клієнтам, які встановлюють СЕС на будинках, де вони фізично не проживають – для того щоб можна було віддалено контролювати виробіток електроенергії. В правильності та ефективності роботи сонячної електростанції зацікавлена також і монтажна організація, і виробник сонячного обладнання, і енергопостачальна компанія. Для прикладу, в одного з наших клієнтів після 6 місяців експлуатації сонячної станції під «зелений тариф» різко зменшилась продуктивність роботи, про що нам почали надходити сервісні повідомлення. За допомогою аналізу даних було виявлено, що частина сонячного поля після 12 години дня різко зменшує потужність. По факту виїзду було встановлено, що причина – у невдалому розташуванні новозбудованого димаря. За нашою рекомендацією конструкцію димаря було змінено, а продуктивність сонячної станції повернулась до робочих параметрів. Таким чином онлайн-моніторинг допоміг ідентифікувати проблему, а клієнт тепер отримує більші виплати за Зеленим Тарифом.

      3.Розширена гарантія 

Станом на 2018 рік в Україні обов’язковою умовою для отримання розширеного гарантійного обслуговування  є реєстрація сонячної станції на  інтернет-ресурсі виробника інвертора (Fronius – Solar.web, SMA – Sunny Portal,  SolarEdge – SolarEdge Monitoring Portal, ABB – Aurora Vision). Для прикладу компанія Fronius, за умови реєстрації  інвертора на спеціалізованому сайті та підключенні до On-line моніторингу надає розширену міжнародну гарантію на 7 років, стандартна гарантія – 5 років.

     В  підсумку хотіли б сказати що сонячна електростанція, що підключена до інтернету, це ж така ж вимога часу, як  он-лайн доступ до розрахункового рахунку в Банку. Весь інформаційний сервіс є фактично єдиною відповіддю про ефективність вкладених коштів та можливість контролю в режимі реального часу. Тому, якщо від своїх придбань ви звикли отримувати максимум користі, якщо ви йдете в ногу з часом, ми пропонуємо разом з нами пройти весь цикл будівництва сонячної електростанції під «Зелений тариф». В якості бонуса ми встановимо безкоштовний сервіс он-лайн моніторингу та надамо шестимісячний віддалений сервіс діагностики системи.

     Якщо Ви досі сумніваєтесь чи варто інвестувати кошти у сонячну станцію під зелений тариф, ми пропонуємо скористатися нашим сервісом  інтернет доступу до роботи реальної сонячної станції в Рівненській області. З його допомогою ви зможете прийняти об”єктивне рішення про грошовий потік, генерацію електрики, проаналізувати інші показники. Для отримання доступу зверніться до нас!   

ВІДЕО ВИКОРИСТАННЯ МОНІТОРИНГУ

Залишити відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *